L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La felanitxera tanca el 2023 amb la lliga, la Champions i el campionat del món
190
Mariona Caldentey tanca un 2023 extraordinari. La felanitxera ha guanyat la lliga i la Champions amb el FC Barcelona i ha estat campiona del món amb la selecció espanyola.
“Guanyar la Champions és l’objectiu principal cada temporada”. Mariona ha marcat les darreres vuit edicions a Europa i ja ha superat els 100 gols amb el Barça. “Quan em varen dir la xifra em va sorprendre. Tant de bo poder marcar molts més gols amb el Barça“.
L’equip que entrena Giráldez ha guanyat tots els partits de lliga que ha disputat (11/11): “És molt difícil el que estam aconseguint. A vegades es dona per fet que ja es guanyarà, però no hi ha tants equips del món que ho aconsegueixen sempre”.
Del Cas Rubiales: “Em sap molt de greu i em fa molta pena veure les meves companyes que han d’anar a declarar i passar per situacions incòmodes. Esperem que es faci justícia”.
Davant les retallades d’alguns clubs professionals: “És trist que sempre hagi de sortir perjudicat el futbol femení. El discurs que el futbol femení no interessa ja ha quedat molt enrere i a nosaltres ens encantaria que tots els clubs apostassin com ho fa al Barça, a l’escala que es pugui, però que confiïn i aportin recursos per avançar”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius