El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
La també mallorquina Carla Garcia, de l'equip de vestuari d'IB3, va guanyar en la categoria nacional curvy
La pluja va fer canviar els plans previstos. En una passarel·la improvisada i amb cert retard desfilaren ahir vespre al port de Portals Nous les diferents propostes dels joves guanyadors i finalistes del Mallorca Design Day. Devers 600 assistents varen gaudir dels dissenys dels finalistes locals i de la desfilada de Modesto Lomba.
El jurat presidit per Modesto Lomba va elegir la col·lecció Nanook de la mallorquina Marisa del Hoyo com a guanyadora en la categoria balear. La també mallorquina Carla Garcia, de l’equip de vestuari d’IB3, va guanyar en la categoria nacional curvy amb la seva col·lecció Komorobi.
El madrileny David de la Calle va ser el vencedor en la categoria nacional i l’argentí Nicolás Sánchez va guanyar en la categoria internacional. La vetlada acabà amb la desfilada de Devota i Lomba.
121 dissenys hi pogueren veure els més de 600 convidats en aquesta cita amb la moda que fa visible la feina dels nous dissenyadors de l’àmbit local, nacional i internacional.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta