Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El ministre de l'Interior ha afirmat que càrrecs polítics del Govern de Mariano Rajoy varen comentre "greus irregularitats"
El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, acusa el Partit Popular d’haver ordenat paralitzar la investigació del cas Quarters en el 2017. El ministre ha comparegut a petició pròpia a la comissió d’interior del Congrés. Marlaska ha assegurat que càrrecs polítics del Govern de Mariano Rajoy varen cometre “greus irregularitats” per arxivar la investigació sobre suposades irregularitats en obres i reformes de quarters de la Guàrdia Civil.
En el seu torn, els populars han acusat Marlaska de voler desviar l’atenció de la presumpta corrupció que afecta els socialistes, en relació amb el cas Mediador, amb el que han qualificat de “cortina de fum”. La diputada del Grup Parlamentari Popular, Ana Belén Vázquez, ha criticat la dimissió de María Gámez al capdavant de l’institut armat. També l’ha acusada “d’encobrir el pagament” d’una inversió immobiliària a Màlaga.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella