Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Música, ball, bon ritme i ganes de passar-ho bé. Marratxí ja celebra el seu carnaval, amb multitud de participants, també d’altres pobles de Mallorca, que no s’han volgut perdre la rua.
Disfresses amb importants missatges han desfilat pel poble. Un fort crit i coreografia per acabar amb la tala d’arbres.
Els fons de la mar, els peixos, la posidònia i els plàstics també participen a la rua. No s’obliden i, tot i l’ambient festiu, cal reivindicar, diuen.
La rua ha sortit des del camí de n’Olesa i fins a la plaça de l’Ajuntament. Bon ambient entre tots els participants, el públic i tam bé els disfressats. El color no hi ha faltat, n’hi ha que van de llepolies, o d’animals de la selva, d’arcs de Sant Martí i molinets de vent. D’imaginació no n’ha faltat.
Les comparses s’enduen premi, la millor 600 euros. El Jurat tria segons l’estètica, la música, coreografia, originalitat i animació.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic