Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Música, ball, bon ritme i ganes de passar-ho bé. Marratxí ja celebra el seu carnaval, amb multitud de participants, també d’altres pobles de Mallorca, que no s’han volgut perdre la rua.
Disfresses amb importants missatges han desfilat pel poble. Un fort crit i coreografia per acabar amb la tala d’arbres.
Els fons de la mar, els peixos, la posidònia i els plàstics també participen a la rua. No s’obliden i, tot i l’ambient festiu, cal reivindicar, diuen.
La rua ha sortit des del camí de n’Olesa i fins a la plaça de l’Ajuntament. Bon ambient entre tots els participants, el públic i tam bé els disfressats. El color no hi ha faltat, n’hi ha que van de llepolies, o d’animals de la selva, d’arcs de Sant Martí i molinets de vent. D’imaginació no n’ha faltat.
Les comparses s’enduen premi, la millor 600 euros. El Jurat tria segons l’estètica, la música, coreografia, originalitat i animació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes