L'ajuntament de Marratxí es reunirà el pròxim dimarts amb la Guàrdia Civil per tractar de trobar una solució al possible tancament de la caserna de la benemèrita al municipi. Les instal·lacions actuals estan obsoletes des de fa anys i l'objectiu del consistori és mantenir, almanco, una oficina d'atenció a la ciutadania.
L’ajuntament de Marratxí es reunirà el pròxim dimarts amb la Guàrdia Civil per tractar de trobar una solució al possible tancament de la caserna de la benemèrita al municipi. Les instal·lacions actuals estan obsoletes des de fa anys i l’objectiu del consistori és mantenir, almanco, una oficina d’atenció a la ciutadania.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella