Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La mallorquina ha protagonitzat una xerrada a la Fundació Juan March de Palma
El fenomen Rosalía va esclatar amb ‘El mal querer’, el seu segon disc. Va ser una mallorquina, l’arquitecta Marta Armengol, qui va dissenyar l’escenografia que l’acompanyà als primers concerts de la gira, amb elements de metacrilat. Des d’ençà, han passat 5 anys, i la seva obra aturat d’evolucionar. Ara el vidre és un imprescindible en el seu procés creatiu. Amb una formació arquitectònica ferma, la mallorquina no es limita quant a disciplines ni materials. Vidre. Ferro. Instal·lació. Escultura. Performance. L’única frontera és el llenguatge.
També l’hem vista col·laborar amb marques de renom com Camper i Loewe. Darrerament, ha desenvolupat projectes amb teixits locals. Una artista de l’arquitectura oberta a tot allò que li permeti dur la creativitat a nous horitzons.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13