Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
La Vicepresidenta del Consell respon així a les afirmacions del grup Guanyem
La Vicepresidenta del Consell, Marta Díaz, no comparteix l’opinió de Guayem quant als motius del retard en el pagament de subvencions. A més, segons Díaz, que les competències d’Esports les assumeixi Presidència és una ajuda cap el conseller de Guanyem, i no una maniobra electoralista del PSOE.
La impossibilitat de contractar més personal unit a l’augment de feina per les subvencions que ha creat el Consell aquesta legislatura. Aquests són, segons Marta Díaz, els motius del retard per pagar les subvencions a clubs i organitzadors de proves esportives, una demora que dura tres anys. La socialista no veu cap boicot de certs funcionaris envers la tasca de Ribas al capdavant d’Esports, com creu l’encara conseller de Cultura, Patrimoni, Educació i Joventut.
Tot i que Benestar Social, en mans de Podem, tampoc té al dia el pagament d’ajudes, la vicepresidenta ha descartat la possibilitat d’intervenir des de Presidència aquesta conselleria.
Segons Díaz, l’esport eivissenc començarà a rebre el milió d’euros que té pendent de cobrar a partir d’aquesta setmana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets