Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'entrenadora ajudant del conjunt taronja participa a un campus a Consell
Amb només 24 anys, Marta Sorlí ha impartit magisteri aquests dies a Consell. Entrenadora ajudant del València Bàsquet, ha compartit amb els més petits coneixements i experiències. Les viscudes al costat d’Alba Torrens, a qui entrena i per la qual sent una gran devoció.
Aprendre a guanyar, per exemple. Amb la jugadora de Binissalem com a guia, amb Noa Morro traient el cap i la preparadora valenciana a l’staff de Rubén Burgos, el València ha fet història conquerint la lliga, la copa i la supercopa d’Espanya.
A les portes dels Jocs Olímpics de París, Marta Sorlí creu que Espanya, tot i les dificultats i el canvi de generació, té possibilitats de penjar-se una medalla. La jove entrenadora ha tancat el seu viatge iniciàtic a Mallorca amb la sensació d’haver sembrat la llavor en l’ecosistema que més trepitja, el del bàsquet de formació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa