Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La UD Eivissa torna a la normalitat després del nou episodi de la batalla per les instal·lacions
La Unió Esportiva Eivissa vol centrar-se en el partit de diumenge contra l’Intercity i deixar enrere el polèmic episodi viscut ahir a l’entrenament.
L’equip blau s’ha entrenat, avui sí, amb normalitat a la gespa de la Sánchez i Vivancos, ja amb el permís de l’Ajuntament que ahir va firmar un decret per establir de nou el repartiment dels camps d’entrenament entre la UD i l’SD Eivissa. Ahir dijous, el tècnic Pep Lluís Martí va veure com la policia li requeria la documentació damunt la gespa i avui no ha volgut fer més gran la bola de neu a la roda de premsa prèvia al partit de diumenge.
Un cop restablida la normalitat, com a mínim de moment, la UD Eivissa se centra en el duel de diumenge contra l’Intercity. Els blaus necessiten sumar i millorar la imatge dels darrers partits després dels tristos empats contra l’Atlètic Sanluqueño i l’Atlètic de Madrid B. El duel es disputa diumenge a les 12 a l’estadi Antonio Solana d’Alacant i el podreu seguir en directe com sempre a IB3 Ràdio, a l’edició especial d’Esports 3 en joc de 8 hores que començarà a les 11 del matí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros