El director esportiu del club confia a superar l'eliminatòria final contra el Peñas Huesca
Ambient de partit gran, de setmana important. Després de sobreviure a una fase regular plena d’obstacles i a un inici de play-off en el qual va haver de remuntar 29 punts en contra a la primera eliminatòria, el Fibwi Palma arriba a la ronda per l’ascens amb il·lusió i confiança.
Per fer-ho, haurà de batre el Peñas Huesca, que va eliminar el Càceres, que ha fet una gran segona volta i ha estat el tercer millor atac del grup Oest. S’enfrontaran dos equips en erupció a la recerca d’un mateix objectiu.
Passi el que passi dissabte a Osca, el Fibwi Palma sap que es jugarà l’ascens a Son Moix. Un factor que ha de ser diferencial. Ha arribat el moment. L’equip de Pablo Cano vol aconseguir la darrera gran cistella de la temporada.