Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Aquest jugador mallorquí va poder ser del conjunt palmesà però que finalment es va decantar per l'equip manacorí
L’acadèmia de Rafel Nadal a Manacor ha acollit aquest curs un nou alumne, Martín de Chavarría. Aquest palmesà de 18 anys, però, no és tennista, sinó jugador de vòlei. El central del ConectaBalear Manacor estudia en aquesta escola gràcies a una beca.
De Chavarría és l’únic jugador de vòlei de l’acadèmia. El mallorquí estudia envoltat de tennistes de tot el món.
Després de passar tres anys a Palència a la concentració permanent de la selecció espanyola, Chavarría volia tornar a ca seva. El Manacor no era la seva única opció.
Precisament, l’Urbia Palma i el ConectaBalear Manacor disputaran dissabte el derbi mallorquí de la Superlliga.
Tothom té ganes de derbi. També el director de l’acadèmia, que no es vol perdre el partit de l’alumne Martín de Chavarría. En poc més de 24 hores, arriba aquí a IB3 un derbi a la Superlliga de Vòlei molt especial. El que enfrontarà a l’Urbia i al Manacor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat