La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Amb aquesta acció han volgut posar de relleu la importància que té el turisme esportiu, especialment el ciclista, en aquesta part de l'illa
Una marxa ciclista entre el Port de Pollença i can Picafort ha estat la contribució del sector turístic de zona nord de Mallorca a la campanya S.O.S. TURISME. Amb aquesta acció han volgut posar de relleu la importància que té el turisme esportiu, especialment el ciclista, en aquesta part de l’illa. Un turisme que des que va començar la pandèmia, pràcticament ha desaparegut.
El piragüista olímpic pollencí Sete Benavides ha estat l’encarregat de donar el sus d’aquesta marxa en la qual han pres part una trentana de ciclistes. Després de Pollença, la marxa s’ha aturat a Alcúdia i a la Platja de Muro, en els dos indrets s’hi ha llegit un manifest amb les seves reivindicacions.
Els ciclistes que hi han pres part eren treballadors i empresaris del sector turístic de la zona. La marxa, durant la qual s’han recorregut 23 quilòmetres, ha acabat amb l’arribada dels ciclistes a Can Picafort.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part