Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Amb aquesta acció han volgut posar de relleu la importància que té el turisme esportiu, especialment el ciclista, en aquesta part de l'illa
Una marxa ciclista entre el Port de Pollença i can Picafort ha estat la contribució del sector turístic de zona nord de Mallorca a la campanya S.O.S. TURISME. Amb aquesta acció han volgut posar de relleu la importància que té el turisme esportiu, especialment el ciclista, en aquesta part de l’illa. Un turisme que des que va començar la pandèmia, pràcticament ha desaparegut.
El piragüista olímpic pollencí Sete Benavides ha estat l’encarregat de donar el sus d’aquesta marxa en la qual han pres part una trentana de ciclistes. Després de Pollença, la marxa s’ha aturat a Alcúdia i a la Platja de Muro, en els dos indrets s’hi ha llegit un manifest amb les seves reivindicacions.
Els ciclistes que hi han pres part eren treballadors i empresaris del sector turístic de la zona. La marxa, durant la qual s’han recorregut 23 quilòmetres, ha acabat amb l’arribada dels ciclistes a Can Picafort.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat