CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Coincideixen amb el primer aniversari del Govern de Donald Trump
Milers de persones ha sortit als principals carrers dels Estats Units i també d’altres ciutats del món per participar en la segona “Marxa de les Dones”.
La protesta coincideix amb el primer aniversari de la presa de possessió de Donald Trump com a president dels EEUU. Volen canalitzar les reivindicacions del feminisme amb vista a les eleccions legislatives d’enguany i aconseguir que els nous càrrecs electes siguin més sensibles als drets de les dones. Les manifestacions coincideixen amb altres mobilitzacions com la campanya “ME TOO” contra l’assetjament sexual dins Hollywood.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició