Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Són les mesures que han compartit el Govern de les illes, l'IBDona i els Consells Insulars durant la tercera reunió de coordinació
La iniciativa ‘mascareta 19‘ ja està disponible a les 443 farmàcies de les Illes Balears. Amb aquestes paraules, les víctimes que se sentin vigilades podran demanar ajuda al personal de les apotecaries, que telefonaran automàticament a l’112.
Aquesta és una de les mesures per millorar la prevenció de violències masclistes durant l’estat d’alarma que han compartit avui el Govern de les Illes i l’IBdona amb els Consells Insulars. També s’ha arribat a un acord de col·laboració amb alguns supermercats i finques de pisos per col·locar cartells amb la informació dels telèfons d’atenció a les víctimes que funcionen 24 hores (971 17 89 89 / 639 837 476 (Whatsapp)).
Des del 6 de març al 5 d’abril s’han registrat 300 consultes en aquests telèfons, una xifra que suposa un increment del 7,14% respecte del mateix període de l’any 2019.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre