Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Són les mesures que han compartit el Govern de les illes, l'IBDona i els Consells Insulars durant la tercera reunió de coordinació
La iniciativa ‘mascareta 19‘ ja està disponible a les 443 farmàcies de les Illes Balears. Amb aquestes paraules, les víctimes que se sentin vigilades podran demanar ajuda al personal de les apotecaries, que telefonaran automàticament a l’112.
Aquesta és una de les mesures per millorar la prevenció de violències masclistes durant l’estat d’alarma que han compartit avui el Govern de les Illes i l’IBdona amb els Consells Insulars. També s’ha arribat a un acord de col·laboració amb alguns supermercats i finques de pisos per col·locar cartells amb la informació dels telèfons d’atenció a les víctimes que funcionen 24 hores (971 17 89 89 / 639 837 476 (Whatsapp)).
Des del 6 de març al 5 d’abril s’han registrat 300 consultes en aquests telèfons, una xifra que suposa un increment del 7,14% respecte del mateix període de l’any 2019.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja