Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els mercadalencs, tot i la pandèmia, no han desaprofitat l'ocasió per recordar que, d'una manera o una altra, per Sant Martí és festa
A Menorca, al Mercadal avui han donat el sus a les festes de Sant Martí però els veïnats ho han hagut de fer des de damunt el portal de ca seva. La Banda de Música ha recorregut els principals carrers del poble, donant així la benvinguda a les festes. Enguany ningú no els ha pogut seguir… però tot i així, han volgut omplir el poble de música mantenint totes les mesures de seguretat. Fins i tot els grans protagonistes, els gegants Martí i Maria, també s’han posat la mascareta. Els mercadalencs, tot i la pandèmia, no han desaprofitat l’ocasió per recordar que, d’una manera o una altra, per Sant Martí és festa a la vila.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants