El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Ja és oficial. A partir aquest dijous i fins que acabi l'estat d'alarma serà obligatori l'ús de mascaretes a la via pública
A les terrasses, al supermercat, a les botigues petites, al carrer mateix ja sigui al centre de Palma com a vorera de mar. Guardar la distància social de 2 metres, ho comprovam, no és fàcil enlloc.
Per això, per garantir la nostra seguretat i la de tothom, en ser inviable fer-ho, a partir de demà, serà obligatori que ens posem la mascareta. Una rutina que haurem de seguir ja sigui a l’aire lliure, sempre que no triem racons apartats del bullici, o en espais tancats, també a les oficines si no hi ha espai suficient entre els companys.
Hi haurà excepcions. No l’hauran de dur els infants menors de sis anys. Ni aquelles persones amb patologies respiratòries que es poden veure agreujades amb el seu ús. Tampoc als bars i restaurants mentre menjam o bevem, per ser, s’entén incompatible. En aquest cas, recorden, serà obligatori mantenir sí o sí els dos metres de distància amb qui no convivim.
Del que no s’ha parlat encara és de les sancions que s’imposaran a qui incompleixi la norma.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle