Rentar-se les mans abans i després de manipular-la, no posar-se-la al coll, tapar completament el nas i la boca i que quedi ben ajustada a la cara són els principals consell per emprar-la amb seguretat
Tan important com dur la mascareta és quina triam i com la utilitzam. Pel conjunt de la població sana serà obligatori dur la higiènica, que és la que en aquests moments es reparteix al transport públic. És un complement més a les mesures de distanciament i higiene recomanades pel Govern. La mascareta quirúrgica, la més sol·licitada, es recomana a aquells que s’han contagiat, en tenguin o no símptomes. Aquesta no ens protegeix a nosaltres, però sí que evita que contagiem a qui ens envolta.
Finalment, les considerades equip de protecció individual són per a aquells que estan en contacte directe amb el virus i els grups més vulnerables, sempre amb prescripció mèdica.
Rentar-se les mans abans i després de manipular-la, no posar-se-la al coll, tapar completament el nas i la boca i que quedi ben ajustada a la cara són els principals consell per emprar-la amb seguretat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre