Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'Audiència Nacional ha imputat a l'empresari que l'extresorer del PP, Luis Bárcenas, va assenyalar com el donant de 60.000 euros en un sobre a l'expresidenta madrilenya
Jaume Matas, José María Aznar i Mariano Rajoy han estat cridats a declarar en qualitat de testimonis a la causa que investiga el pagament de la reforma de la seu del PP. Matas haurà de comparèixer el 23 de març, mentre que Aznar i Rajoy ho faran l’endemà.
D’altra banda, el jutge que investiga el cas Púnica a l’Audiència Nacional ha imputat a l’empresari que l’extresorer del PP, Luis Bárcenas, va assenyalar com el donant de 60.000 euros en un sobre a l’expresidenta madrilenya, Esperanza Aguirre, per a una campanya electoral.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals