Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El jugador del Borussia Dortmund es va lesionar al mes de maig
Anys després de la seva sortida de les categories inferiors del Mallorca Mateu Morey ha tornat a Son Bibiloni. Allà fa feina colze a colze amb el seu fisiotetapeuta Jaume Lladó. Tota aquesta feina és per superar una fractura del lligament creuat del genoll dret que va patir a principis de maig.
Qualsevol lesió és inoportuna però aquesta va arribar quan Mateu Morey travessava el seu millor moment al Borussia Dormunt. El petrer havia estat titular tan a la Bundesliga com a la Champions. Els pròxims dies se sotmetrà a una segona operació, vol recuperar-se bé i sense pressa i si li demanam quan tornarem a veure la seva millor versió.
Al Borussia, diu, ha complit el seu somni de ser professional i jugar amb els millors per això espera continuar fent-ho davora Erling Haaland.
Amb 21 anys i una carrera encara per fer no descarta jugar amb el primer equip del Mallorca
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis