El Ministre de l'Interior italià ha declarat avui a twitter que no li importa no ser benvingut a la illa
El Ministre de l’Interior d’Itàlia, Matteo Salvini, ha declarat avui a twitter que no li importa no ser benvingut a Mallorca, que ell passa les vacances a Itàlia. Així respon a la moció aprovada pel Consell de Mallorca de declarar Salvini “persona non grata” a l’illa. Així censura la que consideren una política migratòria xenòfoba i de menyspreu cap a la vida i la dignitat humana del ministre italià.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa