Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
La Fiscalia li demana dos anys de presó i una multa de 10.800 euros
L’empresari Matthias Kühn declara aquest dijous en el jutjat Penal número 2 d’Eivissa. El seu advocat és l’exfiscal anticorrupció Pedro Horrach.
Kühn seurà al banc amb Guido Hecker, constructor a qui va encarregar les obres denunciades per la Fiscalia a l’illot de Tagomago. Es tracta de la pavimentació de 470 metres quadrats devora l’habitatge, una rampa de 40 metres quadrats de pedra seca al costat de la piscina, un mur de ciment i un camí de formigó de 20 metres de llargada per unir la casa principal amb altres dependències. També van ampliar amb tres files de formigó la caseta que resguarda el grup electrogen i van construir un vial de 80 metres per unir la casa amb el camí que condueix al far.
A més, a la zona d’amarradors van aixecar una construcció de pedra per guardar-hi un vehicle per desplaçar-se per l’illa. Unes obres que, segons la fiscalia, van ser fetes sense cap tipus de llicència. Ara Kühn s’enfronta a dos anys de presó, una multa de 10.800 euros i una inhabilitació de 4 anys per a exercir de promotor. I el constructor s’enfronta a cinc anys d’inhabilitació del seu càrrec.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències