Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El Parlament aprova el text que modifica 18 lleis vigents
L’anomenada llei Òmnibus ha vist aquest dimarts la llum. Duu aquest nom perquè modifica 18 normatives vigents tot i que, des del punt de vista mediàtic, el focus l’acapara l”esmena Matutes’ que modifica la norma urbanística acabada d’aprovar.
Amb diferents òptiques, avui populars i socialistes, coincideixen que no es pot legislar pensant en noms propis.
Abel Matutes insinua que durà el cas als tribunals. Però què diu exactament l’esmena Matutes? Al desembre, a la Llei d’urbanisme, PP i PSIB varen introduir-hi un punt que, a la pràctica, legalitzava i permetia acabar urbanitzacions que s’havien construït en espai rústics que, com la del grup de Matutes a la Platja d’en Bossa el 1999, havien quedat bloquejades. Ara tot i que s’insinuava que tornava a quedar prohibida aquesta urbanització, el que diu el text aprovat avui és que no es podrà ampliar ni canviar-ne l’ús.
Matutes va registrar un escrit de protesta al Parlament, que demà ho veurà la Mesa, però des del punt de vista legislatiu, totes les parts asseguren que ja no tindrà cap incidència.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments