Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
La palmesana Yurani Blanco s'ha penjat la medalla de bronze a la prova de carretera
Or en contrarellotge i en ruta. Mavi Garcia ha dominat el Campionat d’Espanya de principi a fi. A la contrarellotge d’ahir la marratxinera va ser la més ràpida. I avui ho ha tornat a repetir en carretera, on no ha tengut rival.
Des del kilòmetre vuitanta la mallorquina ha posat la directa i ha deixat enrera les seves perseguidores, liderades per l’equip Movistar. Hi ha hagut moments de debilitat, sí, però al final el domini ha estat aclaparador. Mavi Garcia ha travessat la línia de meta primera i ha deixat el pilot a més de tres minuts de diferència.
L’altra bona notícia per al ciclisme balear ha estat Yurani Blanco. La palmesana s’ha penjat la medalla de bronze després de creuar la línia de meta en tercera posició després d’un bon esprint final.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local