Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

És el seu millor resultat a la prova reina femenina, just abans dels Jocs Olímpics
La mallorquina Mavi Garcia ha finalitzat el Giro d’Itàlia a la cinquena posició, el seu millor resultat en la prova per excel·lència del ciclisme femení. La corredora de l’Alé BTC Ljublana ha acabat la competició a vuit minuts i vint-i-sis segons de la guanyadora final, la neerlandesa Anne Van der Breggen, i ha estat la millor espanyola de la cursa.
El resultat de Mavi Garcia arriba a tan sols unes setmanes per a l’inici dels Jocs Olímpics de Tòquio, en els quals serà la referència de l’equip nacional. La ciclista mallorquina és l’actual campiona d’Espanya tant en contrarrellotge com en la prova en ruta.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys