Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El triomf de l'etapa d'aquest dilluns ha estat per a la italiana Eleonora Gasparrini
Mavi Garcia arribava il·lusionada aquest dilluns dematí. Amb el gust agredolç d’ahir en ment, després de perdre la segona posició al darrer alè, avui tocava sortir a les totes. Més de 130 corredores cercant la darrera victòria d’aquesta edició. La serra de Tramuntana ha posat a prova a totes les corredores, i l’alemanya Katharina Fox s’ha arribat a escapar a més de dos minuts. Una distància que, a poc a poc, ha anat escurçant el pilot perseguidor on hi havia Mavi Garcia.
Tot i la fortalesa mostrada per L’Education First, a 12 quilòmetres del final, al coll de sa Gramola, la mallorquina ha decidit fer una passa endavant i atacar en solitari. A Andratx, Fox ha perdut l’avantatge i el pilot s’ha afegit a la lluita per la victòria. Finalment, a l’esprint el triomf ha estat per a la italiana Eleonora Gasparrini. Mavi Garcia ha estat sisena. Una gran posició perquè Mavi tanqui una bona participació en aquesta primera Challenge femenina.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada