La corredora mallorquina ha arribat en solitari a la meta amb més de dos minuts d'avantatge sobre la segona
141
Mavi Garcia s’ha convertit avui migdia en doble campiona d’Espanya de ciclisme. La mallorquina s’ha imposat amb autoritat a la prova en línia de 104 quilòmetres. Tanta autoritat que a línia de meta la mallorquina li ha tret més dos minuts a la segona classificada. Bon dia. Mavi Garcia culmina aquests campionats d’Espanya del 2020 a Jaén amb dos títols: el d’avui a la prova en línia i el d’ahir a la contrarellotge. En els dos casos, la ciclista balear ha demostrat que, ara mateix, és la millor corredora nacional. Les dues medalles d’or d’aquest cap de setmana se sumen a les dues que ja tenia d’anys anteriors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa