Desallotjat un assentament il·legal de casetes prefabricades a Sencelles
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial
La ciclista mallorquina puja al podi final de Pàdua. Annemiek Van Vleuten, del Movistar, es proclama campiona de la prova per tercera vegada a la seva carrera
206
Mavi García suma una nova medalla a les seves vitrines. La mallorquina ha finalitzat tercera l’edició del Giro Donne 2022.
En la desena i darrera etapa de la volta, Mavi no ha vist perillar el podi. El recorregut de 90 kilòmetres amb arribada a Pàdua s’ha decidit a l’esprint. La més ràpida ha estat la italiana Chiara Consonni.
La campiona del Giro ha estat Annemiek Van Vleuten. És el tercer títol de l’holandesa del Movistar en aquesta prova. La segona classificada a la general final ha estat la italiana Marta Cavalli.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior