El propòsit de Laun és difondre el documental a través de festivals i de les xarxes socials
El jove berlinès Max Laun ha presentat ‘Càmping no! Un moment de glòria’. Un documental sobre el moviment de protesta originat a Formentera entre el 1975 i 1995 pel rebuig de la població a construir un càmping as Ca Marí. El projecte preveia la construcció de 300 bungalous.
Per l’autor de la docu-pel·lícula sembla una paradoxa que ara fa 25 anys hi hagués aquesta mobilització quan un quart de segle després Formentera rep milers i milers de visitants diaris.
El propòsit de Laun és difondre aquest documental a través de festivals i posteriorment a través de les xarxes socials com ara youtube o vimeo.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
La presidenta del Congrés havia negat haver-se reunit amb l'empresari en comissió parlamentària