Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
"Firmamento" explica la història de Mario Bellver, un escriptor que fa llibres per a altres
Recorrem l’Hotel Formentor amb l’escriptor i periodista valencià Màxim Huerta. És l’escenari del seu nou llibre, i en especial aquesta habitació, on es va allotjar Winston Churchill. Huerta es troba com a casa en aquest històric hotel i dedica les seves 256 pàgines a aquesta zona de Mallorca.
“Firmamento” explica la història de Mario Bellver un escriptor que fa llibres per a altres. També la seva relació d’amor i desamor amb Ana, la seva amant. Ja prepara propers projectes, potser també relacionats amb Formentor.
Aquest és el cinquè llibre de l’escriptor que va guanyar al 2014 el premi Primavera de Novel·la.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment