Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La premier britànica ha exposat al Parlament els seus plans de futur
La primera ministra britànica, Theresa May, ha descartat convocar un segon referèndum pel Brexit. Ha estat durant el ple del Parlament, aquesta horabaixa. May ha exposat a la Cambra dels Comuns els plans de futur del seu gabinet, després que els diputats rebutgessin la setmana passada l’acord amb la Unió Europea.
La premier confia que tornarà a parlar amb Brussel·les i que afrontarà les mesures dissenyades per evitar una frontera a Irlanda del Nord. En les pròximes setmanes abordarà el tema amb els seus companys i després vol tornar a dur les conclusions d’aquest diàleg a la Unió Europea. La compareixença ha aixecat expectativa també fora del parlament.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren