Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Els 11 membres de la companyia canten, ballen i toquen instruments
És dansa, és música, és espectacle. La companyia d’Israel Mayumana arriba a Palma per presentar: “‘Rumba!’. Él seu muntatge teatral que té com a fil conductor les cançons del grup de música Estopa. 14 temes com Partiendo la pana, El run run, Malabares o Como Camarón. De fet han creat un tema inèdit per a l’espectacle.
A través del llenguatge rítmic i visual de Mayumana, ‘Rumba!’ narra la història de dues famílies enfrontades en el mateix barri, on les disputes es compliquen a causa d’un idil·li inesperat que transformarà la seva vida. Els 11 membres de la companyia canten, ballen i toquen instruments. Novament la percussió és la protagonista.
Mayumana significa en hebreu habilitat o destresa. Ells de moment ja han captivat vuit milions d’espectadors a tot el món amb el seu espectacle. Es pot veure fins diumenge a l’Auditòrium de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals