Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El promotor va presentar l'avaluació d'impacte ambiental fa cinc anys amb l'esperança d'obtenir el permís
Arxivada definitivament l’avaluació d’impacte ambiental de l’aparcament de Ses Covetes clausurat al 2014 perquè no té la llicència pertinent.
La Comissió Balear de Medi Ambient ha resolt així, la fase que es va obrir fa 5 anys quan el promotor intentava legalitzar les 3 parcel·les que explotava com a pàrquing de pagament pels banyistes de la platja de Ses Covetes i Es Trenc.
No ha pogut aconseguir mai els permisos, perquè els terrenys es troben dins una Àrea Natural d’Especial Interès i només es poden destinar a aparcament terrenys que són de titularitat pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat