Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Es tracta de l'Ergates faber L., un coleòpter cerambícid de 5 centímetres de llargària
Un exemplar de femella Ergates faber
176Els serveis de Sanitat i Gestió Forestal de Medi Ambient han constatat la presència a Eivissa d’una espècie d’escarabat de gran grandària. Es tracta de l‘Ergates faber L., un coleòpter cerambícid que pot mesurar uns 5 centímetres i del qual, fins ara, no es tenia confirmació de la seva presència a l’illa.
Un article sobre la troballa s’ha publicat en el butlletí número 63 de la Societat d’Història Natural de Balears (SHNB), en el qual han participat diversos autors. L’ Ergates faber no produeix greus danys forestals, però afecta les soques dels pins. Les larves es desenvolupen generalment a les soques que han estat tallades fa més de dos anys. Les larves madures es transformen en crisàlides a la primavera i els exemplars adults emergeixen entre finals de maig i finals de setembre.
En els últims anys s’han documentat quatre exemplars d’aquesta espècie localitzats en els municipis de Sant Josep i Sant Antoni. Des de Medi Ambient matisen que, encara que no es tenia constància segura de la seva presència a l’illa, és una espècie àmpliament descrita a la península Ibèrica i a les Illes Balears.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys