Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La Fundació Palma Aquàrium gestionarà el servei fins al dia 15 d'agost
197
El servei de Protecció d’Espècies de la Conselleria de Medi Ambient i Territori i l’Ajuntament de Palma ha posat en marxa un punt d’informació ambiental al costat del niu de tortuga marina (Caretta caretta) de la platja de Can Pere Antoni. La Fundació Palma Aquàrium és l’entitat encarregada de gestionar-lo, i el Consorci de Recuperació de Fauna de les Illes Balears (COFIB) proporcionarà el material didàctic als educadors, així com la infraestructura necessària per al desenvolupament de l’activitat.
El servei s’oferirà fins al 15 d’agost i, entre les seves funcions, hi ha les d’oferir informació als visitants sobre el niu de Can Pere Antoni i el seu desenvolupament i educació ambiental sobre les tortugues marines i els riscos ambientals que encara l’espècie.
Actualment, al niu de Can Pere Antoni hi ha 60 ous després que, seguint els protocols establerts, se’n varen retirar 46 i es varen dur a les instal·lacions del Laboratori d’Investigacions Marines i Aqüicultura (LIMIA) on on són tractats amb incubació artificial que incrementa així les garanties d’eclosió. Els tècnics del COFIB ja han confirmat que una vintena d’aquests ous, de moment, són viables. El període d’incubació d’aquesta espècie és d’entre 45 i 60 dies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge