Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Aquest pla durarà 4 anys i algunes de les actuacions previstes impliquen protegir les alzines joves i controlar els seus depredadors
Els alzinars de Mallorca estan en perill si no es prenen mesures per a la seva preservació. El canvi climàtic o la presència del temut banyarriquer provoquen que els alzinars no es regenerin i això pot acabar comportant la seva progressiva desaparició.
A l’alzinar de les Fonts Ufanes de Campanet, s’hi ha començat a aplicar un pla per preservar-lo i fomentar la seva regeneració. Aquest pla durarà 4 anys i algunes de les actuacions previstes impliquen protegir les alzines joves i controlar els seus depredadors com són el banyarriquer i la superpoblació de cabres.
L’actuació que es durà a terme afecta només 2.200 hectàrees d’alzinars ubicats en finques públiques, tot i que la Conselleria vol implicar en la seva preservació també els propietaris de les que són privades.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat