Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest pla durarà 4 anys i algunes de les actuacions previstes impliquen protegir les alzines joves i controlar els seus depredadors
Els alzinars de Mallorca estan en perill si no es prenen mesures per a la seva preservació. El canvi climàtic o la presència del temut banyarriquer provoquen que els alzinars no es regenerin i això pot acabar comportant la seva progressiva desaparició.
A l’alzinar de les Fonts Ufanes de Campanet, s’hi ha començat a aplicar un pla per preservar-lo i fomentar la seva regeneració. Aquest pla durarà 4 anys i algunes de les actuacions previstes impliquen protegir les alzines joves i controlar els seus depredadors com són el banyarriquer i la superpoblació de cabres.
L’actuació que es durà a terme afecta només 2.200 hectàrees d’alzinars ubicats en finques públiques, tot i que la Conselleria vol implicar en la seva preservació també els propietaris de les que són privades.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic