El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Executiu constata que Costes no ha demanat permís a la Comissió de Medi Ambient
La Conselleria de Medi Ambient ha aixecat una acta contra Demarcació de Costes per la instal·lació d’una infraestructura en zona protegida. Es tracta d’una passarel·la de 360 metres a la platja de Son Saura, a la costa sud de Ciutadella.
Una actuació que, asseguren des del Govern, no compta amb els permisos mediambientals pertinents. Malgrat que Costes té competències en domini marítim i terrestre, el fet que la zona estigui dins la Xarxa Natura 2000 obliga a passar per la Comissió Balear de Medi Ambient, organisme encarregat de donar el vist-i-plau definitiu. Escolta les declaracions del director general d’Espais Naturals i Biodiversitat, Miquel Mir
En assabentar-se de l’actuació, la Conselleria va enviar divendres passat agents de Medi Ambient per certificar l’obra i aixecar acte.
Costes va instal·lar aquesta estructura el mes passat amb la intenció de protegir el sistema dunar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades