Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La companyia avança en el seu procés d'expansió a la regió d'Àsia-Pacífic.
123
Meliá Hotels International ha anunciat aquest dilluns la incorporació a la cadena de dos nous hotels a Vietnam, on ja hi compta amb 15 establiments en la nació indoxinesa i avança en el seu procés d’expansió a la regió d’Àsia-Pacífic.
Aquests dos hotels situats a la ciutat costanera de Nah Trang, el Gran Meliá Nha Trang i el Meliá Nha Trang, propietat de la companyia KDI Hòldings, operaran baix la gestió de Meliá Hotels International i la seva obertura està prevista per al 2023.
Els dos hotels, ha explicat la cadena en una nota de premsa, s’integraran en el complex dedicat a l’oci anomenat Vega City, situat a la vora de la mar i sobre la platja de Nha Trang, una de les més espectaculars del sud-est de l’Àsia. L’hotel Gran Meliá Nha Trang i l’hotel Meliá Nha Trang comptaran amb 96 viles en primera línia de costa i 370 habitacions, respectivament.
Meliá Hotels International ha reprès el seu sòlid pla d’expansió per als pròxims dos anys a l’Àsia Pacífic, obrint durant 2021 nous hotels a la Xina, Tailàndia, Malàisia, Vietnam i Indonèsia
Actualment, la companyia hotelera mallorquina compta amb 50 hotels ja operatius o en procés d’obertura a l’Àsia Pacífic.
De gener a setembre, Meliá Hotels International ha perdut 470 milions d’euros per mor de la caiguda de l’activitat turística derivada de la pandèmia. La companyia hotelera mallorquina va informar a principi de novembre que ha vist disminuïts un 69% dels ingressos consolidats.
Tot i això, assegura que davant un escenari de màxima incertesa, manté una sòlida posició de liquiditat amb 442 milions d’euros. Destaca que ara mateix té oberts 157 hotels a tot el món i que apostant per la digitalització ha millorat la seva competitivitat.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya