Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
L'hotelera ha invertit prop de 250 milions en transformar la zona
Canviar la percepció que els turistes i residents tenen de Magaluf. Aquest és l’objectiu de la nova campanya que Melià Hotels International ha llançat a les xarxes socials, i que arriba després de vuit anys de reformes dels hotels de la zona. És #TheNewMagaluf.
“Es basa en mostrar la realitat contada pels clients, que és el que pot tenir una major credibilitat”, explica Paloma García, directora creativa d’Inturea. La campanya arriba després d’una gran transformació de la zona que ha costat prop de 250 milions d’euros a l’hotelera. Des del 2011, el grup Melià hi ha reformat 9 hotels i més de 3500 habitacions.
Amb les reformes fetes a Magaluf han aconseguit augmentar els ingressos del grup un 13% cada any. El perfil dels seus clients, també ha evolucionat, un 70% són famílies i parelles.
La campanya #THEnew Magaluf fa un mes que és en marxa i vol arribar al públic internacional i també, al d’aquí. Un dels objectius, segons Susanna Mander, cap de màrqueting de Melià Hotels, és que els propis residents de les Illes es converteixin en “prescriptors de la destinació”.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor