Meliá ofereix cancel·lacions gratuïtes contra el coronavirus
La cadena mallorquina només ha tancat tres dels seus hotels a la Xina i preveu reobrir-los aquest mes de març
74
Meliá Hotels International acaba de llançar una campanya de 72 hores, del 2 al 4 de març, que ofereix als seus clients, davant la incertesa generada pel coronavirus, la cancel·lació gratuïta de les reserves si s’efectuen 24 hores abans de l’entrada a l’hotel.
A més, si el client no cancel·la la seva reserva i tampoc es presenta el dia previst, només abonarà la primera nit però no la resta de dies contractats, ha informat l’hotelera mallorquina en un comunicat.
Aquesta mesura forma part del Pla Global de Contingència enfront del COPVID-19 de Meliá, el propòsit del qual és donar confiança als seus clients, particulars o professionals, oferint-los la màxima tranquil·litat i la certesa que no perdran els seus doblers si finalment no poguessin realitzar el viatge.
La multinacional hotelera entén que l’evolució del coronavirus provoca incertesa sobre els viatges.
En aquest sentit, el vicepresident Executiu i conseller delegat de Meliá Hotels International, Gabriel Escarrer, ha declarat que en moments d’incertesa i risc de paràlisi de la indústria, les empreses han de “respondre amb més flexibilitat i facilitats”, aportant “sobretot tranquil·litat i donant temps per a valorar l’evolució d’una crisi que pot canviar d’un dia per a un altre”.
Meliá subratlla que compta amb una àmplia experiència en la gestió de crisis sanitàries prèvies, com el SARS en 2003 o la Grip A en 2009, i en l’actual alarma pel COVID-19 a la Xina. De manera temporal, han tancat tres dels seus hotels en aquest país, que seran reoberts, informa la cadena, aquest mes de març.
En el nord d’Itàlia, el grup manté els seus hotels oberts, amb un estricte seguiment de les pautes i recomanacions de les autoritats que li han portat a clausurar alguns llocs per a evitar l’aglomeració de persones, com a bars o terrasses.
Amb tot, Escarrer ha ressaltat que, excepte a la Xina i el nord d’Itàlia, la companyia manté una situació de normalitat i que disposa d’un pla de seguretat i salut per als seus clients i empleats.
EL MÉS LLEGIT
societat
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
societat
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
economia
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve
societat
S'han hagut de desviar 8 vols a Eivissa, Maó i Barcelona