Els responsables de la Fundació Ars Sanna estan immersos en els preparatius. A final de maig, el coordinador de l’entitat, Miquel Àngel Salvà i una desena de professionals sanitaris amb experiència en cooperació exterior travessaran els 4.000 quilòmetres que separen les Balears de Libèria, i durant vuit dies, seran a l’hospital Sant Joseph, que gestiona l’orde de Sant Joan de Déu, per oferir assistència a la població local.
La secretària d’Ars Sanna, Adela Silvestre, explica que ara ja estan en converses amb un metge d’allà, per veure quins casos podran tractar “de vegades són coses que aquí resulten senzilles”. El president de la fundació assegura que faran el màxim d’operacions i consultes possibles “Després, en tornar, volem fer seguiment telemàtic dels casos”.
Per aconseguir dur més material a Libèria i arreplegar fons, la Fundació Ars Sanna fa una festa solidària, demà capvespre a Palma, amb un concert, una desfilada i regals.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui