El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Demanen que les institucions deixin de condecorar personalitats vinculades al franquisme
Satisfets però amb emperons. L’Associació Memòria de Mallorca aplaudeix que a la fi, s’hagi complert una de les seves majors reivindicacions. Amb l’exhumació de Franco, diuen, s’ha reparat una anomalia democràtica. Per avançar en la reparació i la justicia de les víctimes és necessari ara, insisteixen, altres gestos com que les institucions deixin de condecorar personalitats vinculades al franquisme i treure dels espais públics aquelles que encara hi estan enterrades, com José Antonio Primo de Rivera.
Aquí a les Illes, sa Feixina està en el focus de les reclamacions dels col·lectius per a la memòria històrica. El seu esbucament està paralitzat als jutjats.
A la inauguració d’aquest monument, l’any 1947, en homenatge a aquells que moriren en el Crucero Baleares, hi va ser present Franco. Va ser una de les poques visites que va fer a Mallorca. La darrera va ser l’any 1960 per inaugurar, en aquella ocasió, la central tèrmica d’Alcúdia. Aquell mateix any va viatjar a Menorca on l’ajuntament de Maó li concedí la Medalla d’Or de la ciutat. A Eivissa, l’any 55, va ser l’encarregat de presentar una promoció d’habitatges de protecció oficial.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle