Memòria de Mallorca demana al Govern que no derogui la Llei de memòria històrica. L’entitat ha fet aquesta petició a l’Executiu balear aquest dimecres, 30 d’agost, amb motiu del Dia Internacional de les Víctimes de Desaparicions Forçades. Una vuitantena de persones han assistit a aquesta commemoració davant el Consolat de Mar. Hi ha assistit també la consellera de Presidència, Antònia Maria Estarellas, qui ha assegurat que la decisió de derogar o no la Llei de memòria històrica encara no s’ha pres.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa