Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els consumidors noten aquestes pujades i els restauradors tenen problemes a l'hora d'ajustar els preus de la carta
Sortir a menjar fora o anar a prendre un cafè s’ha convertit, per a molts, en un luxe. Ho saben bé les butxaques dels ciutadans que han notat com, de cada dia, el tiquet dels bars i restaurants surt més car.
La pujada esglaonada de preus dels aliments, la llum, el transport o els lloguers ha obligat la majoria d’establiments a apujar els preus de les cartes. Tot i la pujada de preus, els ciutadans no deixen de sortir fora a dinar i els restaurants continuen omplint les taules.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada