Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

48 esportistes i sis entrenadors delegats formen l'expedició en la novena participació insular; Andreu Preto i Marina Bagur, optimistes d'incrementar el medaller
El municipi de Sant Lluís ha acollit l’acte oficial de comiat de l’expedició d’IGA Menorca que participarà en els Island Games de les illes Òrcades, amb una delegació formada per 48 esportistes i 6 tècnics i delegats, repartits en 9 modalitats esportives.
A la fase de classificació han participat 193 esportistes, en les fases prèvies celebrades entre 2023 i 2025, amb una representació femenina del 43,5% i masculina del 56,5%. Maó (73 participants) i Ciutadella (59) han estat els municipis amb més presència, seguits de Ferreries i Alaior. També destaca la riquesa generacional de l’expedició, amb esportistes d’entre 14 i 69 anys.
El moment més simbòlic de l’acte ha estat el lliurament de la bandera de Menorca i el càntir de l’aigua, que es farà servir a la tradicional Cerimònia de l’Aigua dels Island Games. Jaume Taltavull Bosch, de tir amb arc i el més veterà de l’equip, serà l’encarregat de dur la bandera, mentre que Sergi Garí Nogueró, gimnasta artístic de només catorze anys, portarà el càntir. Un gest que simbolitza el pas entre generacions i la unió entre illes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat