Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

En total, avui s'han programat 66 vols: 52 de nacionals i 14 d'internacionals
Per a molts, aquest Dilluns de Pasqua ha estat el darrer dia de les vacances de Setmana Santa. Unes festes en què l’aeroport de Menorca ha tengut un fort increment de connexions. Aquest inici avançat de la temporada s’ha deixat notar a les zones més turístiques de l’illa on alguns establiments s’han animat a avançar -enguany- la seva obertura.
Menorca encapçala la recuperació de vols a tots els aeroports de l’Estat, sobretot en connexions internacionals que gairebé s’han triplicat respecte al 2019. Aquest dilluns de Pasqua a l’Aeroport de Menorca s’han programat 66 vols: 52 de nacionals i 14 d’internacionals.
Enguany, Setmana Santa s’ha convertit en el tret de sortida de la temporada a Menorca.Són molts els establiments turístics que han avançat la seva obertura per aquests dies festius i n’hi ha que -fins i tot- han hagut de contractar més personal per poder assumir la demanda.
La planta hotelera oberta a Menorca ha fregat la plena ocupació en els dies centrals de Setmana Santa, amb una oferta d’unes 25.000 places.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada