Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
La reforma de les antigues cases de Bintaufa, on s'ubicaran 9 places noves, suposarà una inversió de 425.000 euros
El centre residencial de Trepucó, a Maó, tindrà 9 places més que s’ubicaran a les antigues cases de Bintaufa, una vegada que s’executi la reforma de l’estructura. Una actuació que el Consell ha pressupostat als comptes de l’any que ve amb una inversió de prop de 425.000 euros.
La residència funciona ara mateix dividida en dos edificis que ja acullen 10 usuaris cada un i que es distribueixen en funció del seu perfil. El tercer, està pensat per a un perfil de persones amb trastorn de salut mental i problemes de conducta associats.
El projecte, que s’ha de finançar amb fons europeus, s’acabarà de redactar abans d’enguany i pel 2022 el Consell preveu tramitar-ne la llicència d’obres i licitar-ne la seva execució.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació