Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
El so dels cascos dels cavalls, els aplaudiments i el sol de primavera han marcat aquest matí una jornada molt especial a l’Hipòdrom Municipal de Maó. Un Dia de les Illes Balears viscut a ritme de trot, entre curses, emoció i molts aficionats des de primera hora.
La festa ha començat amb la prova de minitrot, Especial Illes Balears, en què els més petits han demostrat que l’afició al trot es construeix des de ben jove, sovint seguint les passes dels seus pares. Com és, de fet, el cas del guanyador de la prova.
Entre cursa i cursa, històries de tota una vida, com Maria Antònia Pelegrí i Llorenç Morey, una parella de socis de fa més de mig segle, que mantenen viva la tradició.
Les diferents curses han omplert la pista d’emoció… I les graderies. Especialment, a l’hora de cobrar els premis.
Entre les proves més esperades, el Trofeu Illes Balears, puntuable per al rànquing nacional. Una festa esportiva que reforça el vincle entre Menorca i el trot.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.