La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Amb venda de còmics i figures, a més de tallers de jocs infantils japonesos, de cal·ligrafia, d'il·lustració manga, de bijuteria i de cuina nipona
El còmic i l’animació japonesa tornen a ser protagonistes a Menorca amb la quarta edició del festival FEMA de Manga i Anime en català.
Aquest dissabte ha omplit d’activitats als cinemes Moix Negre de Ciutadella, amb venda de còmics i figures, a més de tallers de jocs infantils japonesos, de cal·ligrafia, d’il·lustració manga, bijuteria o cuina nipona. El capvespre es projectarà als cinemes Moix Negre, a les cinc, la pel·lícula Little Amélie i a les sis i mitja es farà un col·loqui sobre l’amor romàntic al manga.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears