Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'illa és vista a Alemanya com a una destinació cara i pràcticament desconeguda
Menorca no és present a la ment dels alemanys, ho diuen els estudis, i la seva capacitat de generar visites és gairebé insignificant. Des d’aquest dimarts i fins al pròxim dijous, Menorca serà promocionada en la major fira comercial de viatges de Berlín amb el desafiament de capgirar aquesta situació. Els agents turístics que fan feina des de fa anys amb aquest mercat veuen quasi impossible recuperar-lo.
L’estudi sobre el posicionament de Menorca en el mercat alemany, que ha fet públic la Fundació del Foment del Turisme, és contundent. La marca Menorca amb prou feines és coneguda a Alemanya. Quan pensen en vacances, les mencions a Menorca no arriben ni a l’1%, mentre que a Mallorca representen el 9%.
Però hi ha una altra dada demolidora. Menorca és la destinació amb un major percentatge d’alemanys que no han sentit res positiu ni negatiu de Menorca. L’illa, de fet, se situa a la coa quant a la notorietat publicitària, tot i que supera àmpliament Mallorca en reputació. La imatge de Menorca és positiva, però continua veient-se Alemanya com a una destinació cara, amb una mala relació qualitat-preu. El coneixement de l’illa no es converteix, avui dia, en més visites.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros