El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Menorca invertirà 9,2 milions, que inclouen també el centre talaiòtic des Migjorn, el centre de patrimoni marítim as Castell i la reforma de les antigues murades de Ciutadella
L’edifici de Sa Tanca, a Sant Lluís, serà públic, així com la muntanya de s’Ermita a Ferreries. Ho ha anunciat aquest dijous el Consell insular de Menorca, després que s’hagi decidit el repartiment dels fons de l’impost del turisme sostenible d’enguany.
Menorca veurà finançats 5 dels 33 projectes aprovats a les Illes. La inversió a Menorca serà de 9,2 milions d’euros i rebrà així el 13,4 per cent dels fons.
L’adquisició de Sa Tanca per a la recuperació del paisatge urbà i la desestacionalització turística té un pressupost d’1.650.000 euros, mentre que la compra de s’Ermita costarà prop de 300.000 euros.
Els altres tres projectes menorquins són la rehabilitació del casat de Binicodrell de Darrere, as Migjorn Gran, com a nou centre de la cultura talaiòtica. S’hi invertiran 1 milió 200 mil euros. A més, es destinarà 1 milió 100.000 a rehabilitar l’antic Reial Alcàsser de les murades de l’edifici consistorial de Ciutadella i prop de 750.000 euros en convertir les pedreres de Sa Raval Vella des Castell en el Centre Thalassa, patrimoni marítim de Menorca.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle